08/02/13

Acrylic and wood_ A STRANGE GARDEN



Questa mattina mi sono svegliata con una giornata bellissima..wow il sole  con i suoi raggi mi ha accolta nel suo giorno...bellissimo!!! Non mi sono neanche pettinata opss ... ho pensato subito che era il giorno giusto per terminare la nuova tavola dipinta su legno che avevo lasciato sul tavolo dei colori la sera prima. Eccola qui, un giardino amici , un giardino strano non trovate?... fiori dai colori del cielo e dell'acqua.... forse è un lago, forse è un giardino o forse uno strano sogno...

This morning I woke up with a beautiful day .. wow the sun with its rays welcomed me in his day ... beautiful! I have not even combed OPSS ... I immediately thought it was a good day to finish the new panel painted on wood I had left on the table of colors the night before. Here it is, a friends garden, a garden strange is not it? ... flowers in the colors of sky and water .... maybe it's a lake, maybe a garden or perhaps a strange dream ...

la trovi nel mio SHOP in ETSY ;)

2 commenti:

  1. she is such a cutie, i love her dark black hair, i think she reminds me of this character Coraline Jones from the movie "Coraline" although her hair is blue :)

    ♥♥♥

    RispondiElimina
    Risposte
    1. thanks your comment is beautiful, I did not know the character of caroline ... wow it's great! your work is amazing and your comment made ​​me happy day! a hug ^ ^

      Elimina